Ο μόνος τρόπος για να χάσεις σχετικά γρήγορα κιλά μετά τα πρώτα άντα πέρα από την διατροφή είναι και το γυμναστήριο!!! Σωστό ακούγεται αλλά υπάρχουν αρκετά απρόβλεπτα θέματα που προκύπτουν στην πορεία, τουλάχιστον σε εμένα!!!

  1. Το φαγητό!!! Πριν αρχίσω γυμναστήριο έτρωγα μία ποσότητα Α τώρα μην σας πω ότι δεν μου φτάνει ούτε όλη η Αλφαβήτα μαζί !!!!! Μιλάμε για τρελή πείνα!!! Γυρνάω και θέλω να φάω τα πάντα ότι υπάρχει σε ψυγείο , ντουλάπια κ.τ.λ.
  2. Κούραση!!! Οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνουμε πως περνάει η μέρα. Τρέχουμε πανικόβλητοι να προλάβουμε τα πάντα και εκεί που έρχεται το απογευματάκι να πιεις έναν ρημαδοκαφέ τσουπ έρχεται η ώρα του γυμναστηρίου!!! Μαζεύεις τα κομμάτια σου και την υπομονή σου (μία ώρα είναι θα περάσει), βάζεις το κολάν σου και τραβάς τον μακρύ δρόμο της προπόνησης…..
  3. Προπόνηση!!! Ξεκινάς λοιπόν γυμναστήριο κατά τον Σεπτέμβριο και μέχρι τον Μάρτιο όλα καλά (λέμε τώρα). Όσο κοντεύει το καλοκαίρι και είναι να βγούμε στην παραλία οι αίθουσες γεμίζουν όχι απλά ασφυκτικά, άλλα σε σημείο να μην μπορείς να κάνεις μια διάταση της προκοπής ρε παιδί μου!!!! Εγώ μια κλειστοφοβία την παθαίνω!!! Άσε που πρέπει να πας και αρκετά νωρίτερα για να βρεις όργανα και να πιάσεις και μέρος να απλώσεις το κορμί σου!!! Μιλάμε για ταλαιπωρία όχι αστεία!!!

To be continued…….